Contact

Contact gegevens

Neem contact met ons op voor meer informatie of een vrijblijvende offerte

Klachten

Wij stellen, naast kwaliteit, service op de eerste plaats en daarom nemen wij klachten uiterst serieus. Als u een klacht heeft over een aankoop of over onze service dan kunt u bellen of een email sturen. Wij zullen u klacht binnen 14 dagen in behandeling nemen en als u een telefoonnummer meestuurt zullen wij binnen 2 werkdagen telefonisch contact met u opnemen.
Omdat wij onze klanten een optimale service willen verlenen vinden wij het belangrijk van u te horen als u klachten heeft over onze dienstverlening. Doe dit – mede om eventuele schade te beperken – zo snel mogelijk. Volgens de wet is een klacht op tijd kenbaar gemaakt als dit binnen twee maanden na ontdekking gebeurt. Dit geldt ook in het geval dat het gekochte product niet de eigenschappen heeft die u op grond van de koopovereenkomst mocht verwachten. Het is in uw belang om uw klachten schriftelijk kenbaar te maken.

Digno Computers

Rijksstraatweg 132

9752 BLĀ  HAREN GN






    Route gegevens:

    Digno weergeven op een grotere kaart

    Vanaf Groningen-Zuid

    Volg de Rijksstraatweg naar het centrum van Haren. Als u aan uw rechterkant de Renault/Volvo garage voorbij rijdt is de winkel na 30 meter links van u te vinden.

    Vanaf Glimmen

    Volg de Rijksstraatweg naar het centrum van Haren. Na het centrum gaat u rechtdoor over de rotonde. Na 20 meter is de winkel rechts van u.

    Vanaf de A28

    Ga richting Haren, neem onderaan de rotonde richting P&R en vervolg weg tot volgende rotonde. 2e afslag richting centrum en volg de weg tot aan de rotonde die u 3 kwart neemt. na 20 meter is de winkel rechts van u.